luni, 24 ianuarie 2011

Sunt mandru

Tara asta e frumoasa, da' pacat ca e locuita.

Sunt mandru ca:

1. La tv fac skandenberg Fachirul din Peris cu Perversu' de pe Targu Ocna

2. In autobuz, lumea face wrestling cand e aglomerat, iar cand se face spatiu nu se gandesc sa se dea mai incolo.

3. Incerc sa fac o treaba bine, dar mi se zice ca, desi am facut tot ce mi s-a zis, tot am gresit undeva. INCREDIBIL!

4. Lumea a facut din Facebook un stil de viata (...)

5. Apropo de facebook, primesc zilnic 16-20 de cereri de prietenie, dintre care tot atatea sunt persoane pe care nu le cunosc, cu o singura poza de profil, care lucreaza la diverse companii sau au invatat in diverse licee. (...)

6. Pe jos e o mocirla nenorocita si ca, daca am nevoie sa ajung undeva oarecum aranjat, ma "aranjeaza" noroiul si mocirla. SUPER!

7. Maine am primul examen din sesiune si nu am invatat aproape nimic.

Un comentariu:

  1. a propos de 3..nu-i nimic, asa faci doo trebi bune deodata:))ca mai inveti si despre oameni, doar nu credeai ca i-ai "vazut" pe toti:D in rest..keep up the good work;)

    RăspundețiȘtergere