joi, 13 ianuarie 2011

Primul meu examen

Astazi am avut primul meu examen din prima mea sesiune. Hai sa va povestesc.

Am plecat de la macroeconomie cu gandul clar ca examenul asta il voi lua. Nici nu incapea dubiu ca o sa ies de acolo invingator, fie ca era mai mult sau mai putin onorabil.

Cu toate acestea, stiam inca dinainte de a pasi in sala cu pricina, ca va fi destul de dificil. Nu oricine poate sa faca fata unei presiuni atat de mari: primul examen din sesiune, fara sa fac nimic ca sa ma pregatesc.

Dar eram pregatit. Cand stateam cu baietii si discutam, inainte sa apara profesorul, parca nimeni nu era speriat. Dar asta era doar in aparenta...

Dupa ce a venit profesorul, ne-a spus ce avem de facut si ne-a poftit sa ne apucam. Ne-a dat o serie de indicatii, sfaturi, mai facea o gluma, dar noi tot lucram. Ne cam deranja ca nu ne lasa sa ne concentram, dar n-aveam ce sa ii spunem, ca picam.

Dupa 15 minute, toata lumea transpira. Temperatura din sala era acceptabila, deci examenul in sine era motivul. Unii gafaiau chiar, altii pareau sa vrea sa se lase. Eu, unul, eram asezat si ma gandeam "oare cum ma descurc?".

Ma tot gandeam, pe langa subiect, ca nu prea ne foloseste ce facem. De aceea mi-am facut curaj sa ii zic profesorului "Daca ajung la Bruxelles, nu stiu cat ma ajuta asta". Replica? "Iti zic eu, ca te ajuta!". Asa o fi...

Din fericire, la un moment dat, ne-a pus in fata celui de-al doilea set al examenului. Ne-am schimbat locurile intre noi, ne-am grupat cate doi si am trecut la treaba. Nu a fost cum speram, ca era cu ochii pe noi si nu aveam cum sa facem vreo miscare gresita.

Terminam. Ne ridicam toti, ne adunam in jurul lui si asteptam sa ne dea verdictul.

Ne striga pe grupe. Grupa 1, Grupa 2...parca grupa 3 venea prea greu. Simteam ca izbucnesc. Se tot bagau diversi insi in fata mea sa isi vada nota, pana cand, hotarat, mi-am facut drum pana la profesor.

"Cum e domnule profesor? E de bine?" Imi face o gluma si imi zice, mai intai, ca am picat, dar ma uit pe foaia lui de notare si vad ca era invers.


Luasem proba la sport.

2 comentarii:

  1. Foarte tare!ma bucur ca ti-ai luat examenul ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. da frate il intreb pot sa ma uit pe foaie sa vad cum ma-ti notat...cica da...ma uit A de la admis ... la care eu bun deci sunt admis daca am A? el: Toti aveti dar sunteti respinsti...gluma de profesor de sprt

    RăspundețiȘtergere