vineri, 7 ianuarie 2011

Esti nebun? Sigur?

Cand mergi pe strada, n-ai cum sa nu observi o mie de specimene, de fete, de baieti, de batrani si asa mai departe. Dar ce ne uneste pe toti? Sau, macar, pe multi din ei?

Ca sunt nebuni. In 6 moduri diferite.

Daca stai un pic sa te gandesti, o sa-ti dai seama ca in juru' tau ai cel putin cate o persoana din fiecare tip descris aici. Si nu e de mirare...

Acuma, daca tu te regasesti intre aceste tipologii, nu trebuie sa te simti jignit. Ia-o doar ca pe un indemn sa iti mai reglezi..."calitatile".

1. Gesticulatorii -
inteleg ca pui suflet in ceea ce faci, in munca, in familie, in convorbirile la telefon. Dar sa stii ca atunci ca in ultimu' caz, daca gesticulezi cand vorbesti, chiar nu te ajuta cu nimic. Da' poti sa insisti, doar sa nu lovesti pe nimeni in autobuz.

2. Melancolicii -
"pe vremea mea, tinerii nu erau asa nesimtiti". Asa e. Nu mai intram in discutia cu exemplele de la televizor si din jur, da' dupa ce esti melancolic? Si de ce? S-ar putea sa fie o problema daca esti in aceasta categorie si ai sub 20 de ani.

3. Eroii - categoria mea preferata. Eu sunt de-a dreptul onorat sa cunosc asemenea persoane. Am o cunostinta care a sarit de la etaju' 20 in gol, a aterizat intr-o piscina si e in viata, mai am o cunostinta care cand conducea a prins un cui care i-a trecut prin parbriz cu degetele, in timp ce facea si o depasire, si etc.

Pe bune, cine va crede?

4. Poliglotii - era o gluma: cica poliglotii sunt oamenii cu mai multe glote (trage tu concluziile). Da' fara misto, am mai vazut la tv persoane care stiu nu stiu cate dialecte si limbi straine, dar parca tot mai mult ma impresioneaza poliglotu' care vorbeste intr-o limba pe care nu am cum s-o inteleg fara anumita pregatire. Si nici altii. Printre acesti oameni includem si unii romani.

5. Vedetele - "il cunosc pe Connect-R/Sunt prieten cu Morosanu/Am dansat pe manele cu Darth Vader" probabil ca nu sunt singuru' care mai aude d-astea. Acuma, am putea sa ii includem la categoria mincinosi, dar la cat de mult cred in ce zic, de ce am face-o?

6. Cocalarii - ce e cel mai amuzant la ei e ca ei CHIAR CRED ca e ok ce fac, cum se imbraca, cum se poarta, ca scuipa seminte in tramvai si altele. Atat am avut de zis...

Daca stam sa mai analizam, gasim mii de categorii cu care as putea completa, da' mai bine lasam doar crema. Calitate, nu cantitate!

Un comentariu:

  1. eu stiu un dobitoc care vrea sa isi branduiasca numele asa ca ce importanta mai are?:)))

    RăspundețiȘtergere