marți, 4 ianuarie 2011

Revenim in forta

Fiind inceput de an 2011, vreau sa va urez tuturor un an nou cat mai bun, plin de tot ce va doriti sa se implineasca, mai putin orice este destinat sa imi puna in pericol un picior, o mana, familia sau cainele.

Blogu' asta ducea lipsa de ceva proaspat, asa ca m-am gandit sa-l pun la punct. De ce sa nu recunosc, mi-a spus cineva ca i-am atras atentia cu articolele mele, asa ca m-am gandit ca daca tot am inclinatie catre ceva, de ce sa nu profit de asta?

Vedem atatea exemple si specimene la televizor: Bianca, Telecomandatii, Perversu', Andreea Tonciu care au reusit, din nimic, sa faca ceva, sa faca bani, sa fie remarcati de o tara intreaga. Eu de ce nu as incerca?

Si acum sa trecem la ce e serios: De ce e valorificata prostia? De ce in toata tara s-au purtat, timp de mai bine de o luna sau doua, faza cu "nu stiu" si faza cu "mi-a dat de m-a julit"?

Nu cumva ducem lipsa de valori? Nu cumva ar fi cazu' sa mai promovam si ceva bun?

Sau, si mai bine, nu cumva ar fi cazu' sa incetam cu prostiile? Ne tot certam tara ca e plina de prosti, de lenesi, de hoti, de nesimtiti, dar ne uitam la televizor cand apare Perversu', cand ne canta Naomi sau Roxy Manelista.

Cat sa mai dureze caterinca?

7 comentarii:

  1. Hm, ca idee: sa-ti pui/ sa pui intrebari este foarte bine, dar pentru ca tot spuneai ca ti-a remarcat cineva postarile, ma faci sa cred ca pot sa citesc postul asta ca pe ceva DE CITIT, asa ca, da-mi voie sa-ti dau un tip, si anume: daca vrei un efect/o reactie la cugetarile tale, atunci cand pui intrebari aproape existentiale (chiar si pt un segment de oameni), da si un raspuns...cum iti vine el...vino cu o alternativa, funny eventual, caci din moment ce ti-ai pus aceste probleme, probabil ca ai ceva in cap, iar oamenii reactioneaza foarte ok la amuzant si adevarat :)
    ce vreau sa spun este ca mie una, imi pare pur si simplu neterminat postul. Numa' bine, peace!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim: Pai tocmai, ca a lasat loc de comentarii cu acele intrebari. E pur si simplu un mod de a deschide o discutie. Chiar si moderatorii de exceptie isi incep emisiunile asa! :).

    P.S.: Cipi, imi place ca nu mai e asa negru blogul tau! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, insa eu eram curioasa sa le citesc pe ale lui:)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi an isi tie , in legatura cu schimbul de adrese la blogroll de ce nu.. e ok blgul tau asa ca putem bate palma:)

    Vlad Cupsa

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte tare anonima asta iti pui intrebari "aproape existentiale", hai draga tu vorbesti serios, tu chiar esti om serios? Chiar sunt curios daca tu draga anonimo ai putea fi mai mult sau mai putin existenta sau si mai bine criticile tale sa fie aproape NONexistentiale pe blogul lui cipi. Semnat Locotenentul!! Sti tu cine :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut , sunt de acord cu propunerea ta !
    Cand ai timp posteaza blogul meu la blogroll , eu il postez acum ...
    Apropo blogul meu: http://alecs-92.blogspot.com/
    Bafta si spor la vizitatori!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Locotenentul: chill...:)

    RăspundețiȘtergere