marți, 25 ianuarie 2011

Unde-s doi parca-i mai bine

Eu sunt de parere ca nu strica nici sa ajuti, nici sa fii ajutat. Mai ales cand ajutorul asta prieste ambelor parti implicate.

Am decis, dupa mai multe discutii, conferinte, dezbateri, certuri si multe alte evenimente importante, de CEO (mda) sa leg un parteneriat cu un blog din orasul meu de bastina. De fapt, ma refer la proprietarul lui.

Alecs, cum se prezinta el, e un baiat din Bacau, cu care am tot discutat diverse teme socio-economice, de sanatate, de securitate nationala si de multe alte feluri importante, despre care, sigur, nu multi dintre voi discuta. El are un blog, denumit "Fragmente din Lumea Reala", pe care, ca si mine, pune ce-i place, ce nu-i place, ce-l enerveaza, ce-l incanta si tot ce mai doreste.

Suntem originali, ce puii mei?!

Si asa am decis ca, probabil, noi doi am face o echipa buna intr-un efort de a ne promova reciproc si de a ne imbunatati, tot reciproc, munca depusa pe aceste doua bloguri.

SI pentru ca suntem talentati in ale scrisului, o sa facem, din cand in cand, cate o postare, doua, trei...zeci, care sa va puna pe ganduri nitel (Timpu' liber cugetat, stii?).

Dar, ca sa va arat ca sunt talentat si in ale html-ului, am lasat mai jos banner-ul sau, pe care, dand click, ii accesati blogul.
O sa va placa. Stiu ca mie mi-a placut.

'create

Un comentariu: