vineri, 28 ianuarie 2011

Inutilitatile

Eu, personal, nu suport sa-mi pierd timpu' aiurea. Daca il pierd, macar o fac ca sa ma relaxez, sa dorm sau mai stiu eu ce. Dar cand niciuna din aceste variante nu imi surade, pot spune ca eu comit o "inutilitate" (nu stiu daca exista acest cuvant).

Astfel, fiindca sunt genu' care da 10 exemple pentru un singur lucru, o sa despic iar firu'-n patru ca sa vedem cam ce sunt alea inutilitatile.

1. Conversatiile degeabiste -
vorbesti (pe viu sau pe mess), povestesti sau discuti ceva, dar interlocutorul iti replica prin lucruri de genu' "Mda, ce pot sa zic" / "da, na" sau "probabil, nu stiu" IN MOD CONSTANT. Atunci iti dai seama ca-ti pierzi timpu' si ca acel interlocutor nu e interesat (idioti).

2. Masa inutila - stai degeaba, nu ai ce face nici pe net, nu ai ce face nici pe viu, nu ai ce face (esti un trist, asta e). Deodata te gandesti "hmm, ia sa mananc ceva". Mda...gresit.

3. Plimbarea ne-necesara - ai de ajuns undeva in doua ore, dar nu ai ce face (util) in aceste doua ore. Decizi sa te plimbi aiurea (cazu' meu azi) si sa pierzi timpu' pana ce va trebui sa te duci sa faci ce ai de facut. (sportivilor!!!)

4. Facebook-ul - da, da. 70% din timp, facebook-ul este ceva inutil pentru 80% din cei care au cont pe el (parere proprie si personala)

5. Stirile tampite - dom'le, toata lumea stie ca in primele 10 minute ale stirilor intra ce-i mai important, dupa care se dau reluari dupa violuri, crime si furturi. Nu mai fiti, frate, babe si mosi...

Daca tu, ca si cititor, nu te-ai identificat in NICI UNA dintre aceste situatii, probabil ca:

a) planeta se scufunda

b) esti un omnipotent subapreciat, in virtutea capacitatilor tale (esti un neinteles)

c) n-am dat destule exemple (caz in care revenim la punctul b)

2 comentarii:

  1. Ma identific absolut in toate :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. cam asa e ce tine de o parte din oameni,dar nu toata lumea e la fel si sunt sigura ca si celelalte tari se confrunta cu tot felul de probleme,in ciuda a tot ce in mare e adevarat avem o tara frumoasa! dana

    RăspundețiȘtergere