marți, 11 ianuarie 2011

O zi din viata unui somer

Salut. Ma numesc Bartomoleu Dancu si astazi iti voi spune cum decurge o zi din viata mea. Am o varsta respectabila, nu am loc de munca si nici nu prea reusesc sa-mi gasesc.

Asadar, sa incepem:
10:00 : Ma trezesc cu gandu' ca astazi iar n-am nimic de facut. Incep sa rad. Boris, prietenul meu cel mai bun, e la munca. Eu nu.
10:05: Incep sa plang dupa ce imi dau seama ca Boris e la munca si eu nu.
10:30: Dupa ce fac dus, ma duc la frigider sa imi iau ceva de mancare. Am trei oua si niste kaizer. Fac o omleta.
11:00: Sunt sunat de la o firma cu nume select si ma gandesc ca m-a ajuns norocul. Ma cheama la un interviu. Accept imediat.
11:30: Ma imbrac in costumul meu, imi pun pantofii in picioare si imi caut o cravata. Nu am. Ce pacat.
11:40: Ma grabesc, asa ca nu am timp sa mai caut cravata. Ma opresc si ma duc spre usa.
11:41: Imi dau seama ca nu stiu unde trebuie sa ajung la interviu. Ii sun si intreb.
12:00: Ajung la interviu. Ma intampina o duduie blonda, inalta, pe la vreo 25 de ani. Dupa cateva intrebari de curtoazie, observ ca se tot uita la mine si imi zambeste. Ma place clar.
12:15: Plec de la interviu. Femeia parea multumita si chiar mi-a zis ca o sa ma sune. Ma bucur ca ma place. E prima duduie draguta cu care am fost vreodata in viata mea. De fapt, e prima duduie...
12:30: Dupa ce merg pe jos pana la metrou, imi dau seama ca nu am bani de cartela. Ma rog de paznic sa ma lase sa sar.
12:35: Dupa niste cearta cu paznicul, sunt aruncat din statie fiindca, cica, i-as fi injurat mama. Eu doar am zis adevaru', da adevaru' mai si doare...
13:40: Ajung acasa si caut in frigider. Un ou. Lasa ca si asa tre' sa slabesc.
14:00: Ma asez la televizor. Dau pe OTV. Iar au trimis rusii spioni in Buzau.
14:30: Chiar daca imi place OTV, ma ia somnu'. Dorm.
17:00: Ma trezesc cu o durere mare de cap si de burta. Ma duc la frigider.
17:05: Da, tot nimic. Ma gandeam ca m-a ajuns norocu'.
18:00: Dupa multe dureri de burta, ma decid sa ma duc la spital. Imi caut un hanorac, dar toate au gauri. Lasa, zic si eu ca asa e modelu'.
19:00: Merg pe jos pana la spital. M-au prins controlorii la Orizont si m-au dat jos. Mi-au zis ca daca ma mai sui in autobuzu' lor, ma revergoreaza.
20:25: Ma preia un medic, dupa ce astept putin. Ma trimite la alt medic, dupa care la alt medic si iar la alt medic.
21:50: Diagnosticul: toxinfectie alimentara. Nu-i a buna. Trebuie sa mananc mai sanatos.
22:36: Ajung acasa. Nu ma intampina nimeni. Ma duc la frigider.
22:37: Nu stiu de ce mai insist.
23:00: Dupa ce fac baie, ma asez la Capatos. Iar e Oana Zavoranu. Pare interesant.
23:30: Chiar daca imi place foarte mult Stoian si Bianca, ma ia somnu'.
23:32: Ma pun in pat si incep sa ma gandesc la ziua de azi. Concluziile? O zi reusita. Am agatat o blonda buna, am reusit sa tin cura inca o zi si mi-am dat seama ca RATB nu e bun pentru mine. Ce-i pacat e ca omleta aia mi-a picat cam prost.




Atentie!Acest text este un pamflet si va rog sa il tratati cu atare. Nu raspund de eventualele persoane care se simt lezate de acest text pur fictiv. Orice coincidenta de nume cu o persoana reala este pur intamplatoare!

8 comentarii:

  1. tare de tot...am ras putin dar cam asta-i adevarul

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm !! Exista unele mici-mari diferente de inceput si sfarsit al unui viitor-final somer.
    1.Restructurare(sau nu).
    2.Cearta violenta cu patronii(sau nu).
    3.Iti dau(nu-ti dau) somaj.
    4.Dupa 2 luni infarct acut(sau nu).
    5.Mai traiesti(sau nu).
    6.Pensionat gr 2 fara drept de munca(sau nu).
    Intrbare!!! Esti somer,pensionar sau un mort-viu, fara niciun viitor.
    Te rog sa-mi descrii o zi din viata acestui OM.

    RăspundețiȘtergere
  3. In cazul in care nu ai vazut, am mentionat ca este doar un pamflet si ca nu este destinat sa atace vreo situatie neplacuta in care se afla vreo persoana. Este stricta ta problema daca te simti atacata de aceasta postare.

    Asta nu e un blog de drame, fiindca sunt destule in ziua de azi, in viata fiecaruia. Haide sa nu intram intr-o polemica :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Cipi,iti ceream doar un scenariu(doar ai jucat teatru)pentru o zi din viata acestui om.Poate i-ai fi de ajutor.Un blog fara polemica=0!!! Opiniile oamenilor sunt libere si au dreptul la ele, fara a li se impune cenzura (e pamflet,nu e blog de drama etc).Consider ca cine intra pe blogul tau, respecta munca ta, dar asteapta si idei de la partenerii de discutie in spiritul glumei sau serios.Astept scenariul cu nerabdare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti respect opiniile si parerea si sunt deschis oricand la critica. Din pacate, nu inseamna ca trebuie sa le apreciez pozitiv.
    Cat deespre scenariul tau, trebuie sa iti spun ca l-as pune intr-un post, dar deja as trece in extrema negativa, iar eu nu vreau sa le amintesc unor eventuali someri cat de nefericita e aceasta latura a vietii lor, ci sa ii fac sa rada de necaz, chiar daca e dificil.

    Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  6. My team de ce nu ai spus ca durerea de burta i se trage de la maverick?

    RăspundețiȘtergere