sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Diferentele de generatii

Acuma, stiti cu siguranta ca persoanele mai in varsta o zic pe aia cu "Pe vremea mea...". Eu i-am denumit nostalgici intr-un post anterior. Dar chiar asa de mare sa fie diferenta?

Eu vad zilnic copii care, parca, se maturizeaza din ce in ce mai repede. Si mai prost. Dar na...

Hai sa vedem cateva paralele:
  • Sotron - Playstation: Ce tragedie era cand cadeam si ne zgariam sau ne loveam grav, eventual ne rupeam o mana sau picior / Ce tragedie e cand cade curentu' sau cand ii ia maica-sa joystick-ul
  • Fotbal - FIFA: Mai jucam, unii erau mai slabi, altii erau mai buni / Joaca, unii sunt pro, altii sunt n00bi
  • Nefumatori - Drogati: 99% din colegii si prietenii mei de aceeasi varsta nu fumau / 45% fumeaza legale..
  • Tetris - Iphone: Erau jocurile alea tetris, cu 10 mii de jocuri care aratau la fel, dar care ne placeau / Sunt Iphon-urile...
  • Trante - Wrestling: Baietii ieseau si faceau trante, ca sa vada care e mai tare / Baietii stau in casa si se uita la wrestling
  • Zilele de nastere la MC - Zilele de nastere in club: ...
  • Pac Pac - Call Of Duty: Ce ne mai fugaream / Ce se mai injura
  • Iesirile pe afara / Yahoo Messenger: "ne vedem diseara la mine la bloc"/ "vorbim pe mess"
Ca sa intelegeti mai bine la ce ma refer, imaginati-va ca tot ce am scris aici reprezinta diferenta dintre mine(si prietenii mei) la 13-14 ani si cei care au ASTAZI, 2010-2011 aceeasi varsta.

Si ca sa dispara eventualele nelamuriri, nu sunt nostalgic, nu sunt nervos, doar ma intreb: de unde atata involutie?

6 comentarii:

  1. Salut, ti-am adaugat blogul. Acumsper ca o sa-l adaugi si tu.

    Nume: Shadow
    Link: http://shadowws.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. de la atata evolutie tehnolojica e si normal sa vedem si un regres (si asta doar la pleaba).
    daca ai totul pe net de ce sa te mai obosesti sa cauti in carti? am zis io bine ca o sa ajungem ca`n wall-e.

    RăspundețiȘtergere
  3. ok sa inteleg ca nu ai agreat sfatul meu....acea a fost impresia mea dupa ce am citit,dar dupa cum am spus oameni sunt groaznici de complecsi si mai stii poate...poate am gresit...desi nu recunosc nicic... oricum nu am vrut sa te supar atat de tare. pace? sunt total de acord cu tine in acesta postare, fara nici un alt comentariu ironic. tine-o tot asa, si sa vedem ce aduce ziua de maine.

    RăspundețiȘtergere
  4. in loc de cod unii mai mergeau asa si la left4dead:))), iar altii jucau toata ora pinball pe iphone:))). Si la 15 ani jucai fifa 2007 zilnic cu mine=))) profa de mate stie....

    RăspundețiȘtergere