vineri, 21 ianuarie 2011

Ajutor

Mi s-a intamplat ca, in ultima perioada, sa ma aglomerez la extrem cu tot felul de lucruri extrem de importante, culmea, care nu par sa se ordoneze deloc si care par sa tot apara.

Tocmai de aia, nu prea imi mai vin idei inspirate pentru blog. Probabil ati observat. Fiind sincer, ultimele mele 3-4 posturi mi se par cele mai slabe de cand am revenit cu blogu', asa ca, pentru ca totu' sa fie ok in continuare, am decis sa apelez la voi.

Am nevoie de cineva fie care sa scrie articole, din cand in cand, fie sa-mi mai dati cate o idee din cand in cand.

De vreme ce eu din blog nu castig bani, nu va pot rasplati decat cu o mentiune la finalul postarii sau, dupa preferinta, la inceputul ei (sau prin alt tip de favor DECENT).

Asa ca astept eventualii voluntari sa-mi sara in ajutor, fiindca nu mai am timp sa ma gandesc nici cum sa respir, d-apai cum sa scriu pe blog.

Un comentariu:

  1. explica-ne cum e cu increderea in sine

    cum faci ca sa nu fi nepasator sau dimpotriva sa pui prea mult suflet?

    libertatea

    limbajul corpului

    copii?!familie?!

    RăspundețiȘtergere