sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Dilema

Cel mai ciudat lucru mi s-a intamplat ieri (si nu numai ieri, mi se intampla de cativa ani buni). O data la o perioada buna de timp, mi se intampla sa ma gandesc la ceva, ABSOLUT TRECATOR, si sa se intample.

Acuma, lasand la o parte vrajeala mama Omida, dupa ce mi s-a intamplat ieri mi-am dat seama ca in lume exista doua preconceptii/principii primordiale: iti determini singur viitorul sau mergi incotro te duce destinul.

Acum, sincer, daca stam sa ne gandim la proverbul Dumnezeu are un plan pentru toti, tindem sa ne gandim ca totu' in viata e numai destin. Si chiar asa gandeam si eu. Soarta, soarta, soarta.

Da' ma intreb: ce o fi cu Teoria Atractiei Universale?

Sa ma explic: In filmul The Secret (ca si in alte filme, carti sau site-uri) se vorbeste despre o asa numita Teorie a Atractiei Universale, care presupune urmatorul lucru: daca pe tine te framanta constant ganduri pozitive, viitorul tau va fi pozitiv. Daca sunt negative, nasol...

Rezulta asa:

1. Vrei bani? Ti-i doresti si ii primesti SAU cum ti-o fi destinul (lasam la o parte "Munca e bratara de aur")

2. Iti place de cutare? Doreste-ti sa fie reciproc SAU asteapta si vezi ce-o fi sa iasa (lasam la o parte "Norocu' ti-l faci si singur")

3. Ai nevoie de un 8 sa treci la o materie la care esti de 3? Gandeste-te constant ca il vei lua cu felicitari cu tot SAU du-te la examen si incearca sa copiezi (lasam la o parte "Inveti si castigi")

Ipotetic vorbind: care e mai eficienta dintre cele doua? Forta atractiei universale sau speranta ca cineva acolo sus te iubeste?

Va zic eu: fa-ti tu bine, ca altii o sa intarzie sa o faca. Cat pentru comete, stele cazatoare, cosari intalniti pe strada si chestii de genu', exista MasterCard.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu