miercuri, 2 februarie 2011

De ce uram romanii?

Romania, per ansamblu, nu este o tara urata. Ai ce face in ea, ai posibilitati de a te imbogati (nu conteaza ca nu sunt pe calea cea dreapta), ai femei frumoase si cu siguranta vezi masini pe care le-ai vedea, in mod normal, doar in filme.

Da' eu, personal, am motive multe sa-i urasc pe ROMANII din ea. Da, pe ROMANI.

Oricat as fi de tanar si oricat as fi de fitos sau pretentios, nu poate nimeni sa-mi zica "dom'le, nu ai deloc dreptate". Sa fim sinceri, suntem un popor mai deosebit.

Eu am motive sa urasc romanii:

- unghia buclucasa: mai vezi cate un barbat cu unghiile mici si cu o unghie URIASA la degetul mic. Domnu', si eu mai raman fara scobitori in casa, dar unghiera tot sfanta ramane!

- pensionarii RATB-isti: si eu am bunici, si eu o sa imbatranesc (sper), si eu vreau sa am nepoti. Da, de acord. Da' ce dracu' cautati la ora 7, cand toata lumea se duce la munca si la scoala, IN MIJLOACELE DE TRANSPORT?!

- cantaretii "englezisti": din ce vad in ultima vreme, cred ca limba romana a ajuns sa fie un fel de boala. Nimeni nu mai canta in romana ca, vorba aia, nu are airplay. Repet, sunt fitos, perfectionist, pretentios sau cum vreti voi, da' nu mai stalciti limba!!!! Si cainii pot sa sforaie!

- cersetorii: cel mai dragut moment al vietii mele a fost cand am descoperit ca cersetorii cara dupa ei mielusei pe care ii cheama, pe toti, Vasilica si care iti aduc noroc. Al doilea cel mai dragut moment al vietii mele a fost cand am fost sorcovit in troleu...la inceputu' lu februarie!

- ideea "Sunt smecher si tu prost": asta am vazut-o aseara, cand un taximetrist care oricum nu stiu de ce avea carnet (de fapt, nu stiu de ce avea viata) ne-a cerut, mie si unor prieteni, 30 de lei, de la unirii pana la Salajan (drum de 15 lei). Cand i-am zis ca ne dam jos, a inceput: "Sunteti 4 si nu aveti bani? Rusine!". Da, Rusine Dinu Patriciu...

- soferii credinciosi: asta am mai auzit-o, recunosc ca nu e in totalitate a mea. Si eu cred in Dumnezeu, in existenta Lui si in teoria raspandirii crestinatatii in lume, da' nu-mi pun altar in masina pe parbriz. S-ar putea, daca fac asta, sa vad ca El nu prea tine asa mult la mine...

- nemultumitii: mie astia care se plang, ca mine acum, nu imi plac. Se plang de Romania, nimic nu le place, totu' e de cacat, tara arde etc. Si atunci, PLECATI DIN TARA! Eu asta o sa fac...dar toate la timpul lor.

3 comentarii:

  1. ziceam eu ca ar trebuii sa stam noi tinerii sa reconstruim tara,intr un post...da pana la urma ajung la concluzia ca....fuck it,it dosn t deserve it...so...curu in avion si da o dreacu de tara :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai putem s-o facem, da' nu cu mentalitatea si oamenii astia

    RăspundețiȘtergere
  3. si bineinteles cum nu o sa schimbi niciodata asta....facem treaba la straini :))

    RăspundețiȘtergere