joi, 17 februarie 2011

Drumu' piz...

Daca ai un dusman si nu stii cum sa-i faci rau, cheama-l la tine, in Drumul Taberei, cand e ora de varf. A, si nu-i spune cum sa ajunga cu metroul.

Am descoperit ca, pe cat mi-ar placea mie masinile, Dumnezeu a facut o glumita. Dupa ce l-a lovit in cap pe ala care le-a inventat (pe ele, pe masini), El a inventat si dezavantaju' lor: soferitele.

Nu, nu. Glumesc. Ma refer la gropi.

Da' asta e off-topic. Deci cum veneam azi cu 368 pe panta la Academie, am reusit sa vad cati stalpisori sunt pe trotuar, ce caciula are Nea Nae in ploae si cum intr-o dacie 1310 break incap mai multi porci decat intr-o cocina de mare capacitate.

Cand am auzit la radio, la Mircea Badea (sa traiesti!) ca Drumul Taberei e iadul traficului rutier, nu am crezut. Da' acuma nu numai ca o cred, da' vreau sa vin si cu doua-trei sfaturi:

  • luati-va frate BICICLETA!
  • NU o mai luati numa' pe la academie.
  • Nu va mai duceti la munca.
Dintre toate, toate sunt absurde, da' o bicicleta pe aglomeratiile astea chiar ar prinde bine de tot.

Si o savarina...

2 comentarii: