joi, 10 februarie 2011

Cea mai buna ziUA

Fiindca suntem in Romania (Salut Mircea Badea!), aseara inainte sa ma culc s-a crapat partea din patul in care trebuia sa dorm exact in locul in care trebuia sa pun capul. Asa am ajuns sa dorm toata noaptea ghemuit sau cu gatul incordat...

Da. Azi dimineata, ora 6.57, ma trezesc stiind ca ma asteapta penultimu' meu examen din prima sesiune.

Ma rog, sarim peste faza in care eram rupt de somn, vremea era frumoasa si cand am intrat peste un coleg in casa, fiindca nu a raspuns la usa ("daca nu iti deschide nimeni, intra").

In fine, ajungem la facultate la examen si vedem ca s-a schimbat secretara super, care avea ce avea cu astia mai colorati din seria noastra (dovedit!!). Asa ca ne-am asezat pentru examen, intrebari stupide peste intrebari stupide, un supraveghetor cam ciudat si o profesoara cu pretentii. Una peste alta buna.

Pana am primit subiectele...La alegere, 4 subiecte din 6. Ce sa alegi? Ca si cum ai avea de ales intre Basescu si EBA sau intre Vadim si Ceausescu.

In fine, cum aberez pe blog am zis ca pot sa aberez pentru un 5, asa ca baga mare. Dupa aia o sesiune de efort...

Initial, ne pregatisem de fotbal, da' polo e putin spus pentru cat am inotat prin balti cu minge cu tot.

In fine, toate bune, un pui de somn clandestin, multe injuraturi, covrigei bla bla bla. Ma sui in tramvaiul 40 ca sa ajung de la 1 decembrie 1918 la Salajan, dar SURPRIZA: tramvaiul patruzeci facea dreapta la prima intersectie. Eram in criza de timp. Cobor si o iau la pas repede.

Ascultandu-l pe Mircea Badea si pe toti dragutii care-l suna, am simtit ce inseamna in Romania ingeniozitatea. In mijlocul propozitiei sus-numitului, incepe sa cante o manea. Zic "ce caterinca proasta". Da' culmea, din cand in cand, Badea continua fraza, dupa care era intrerupt iar de manea. "Ce ti-e si cu posturile astea pirat de radio".

Si ai dracu' pirati, 5 minute mi l-au acoperit pe Shpagat!

Si cum nu mai am motive sa ma plang de ziua asta (care a fost oarecum mediocra), inchei asa: Sorin Ghionea got Punk'd.

Nici Ashton Kutcher nu i-o facea mai bine. Se face ca dl. Ghionea (fotbalist roman pentru necunoscatori) a cumparat o draguta de masina (Audi Q7) de la un stimabil. Pana aici toate bune. Da' stimabilu' o luase, se pare, pe leasing. I-a schimbat actele si a vandut-o.

Deci? Cine zicea ca romanii nu stiu sa faca bani?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu