joi, 24 februarie 2011

Semnati-va, copii

Imi place mult cand sunt contrazis, cand sunt aprobat, cand sunt corectat si asa mai departe. Orice sfat e bun.

Da' va rog mult de tot sa va semnati de acum. Simt ironie si suparare la postarea "Oda celor tristi".

Nu stiu daca urmatoarele doua comentarii sunt ironice sau solemne. Da' va rog, chiar insist,

Semnati-va!

Nu vreau sa fac chat pe blog prin comentarii, asa ca vreau sa discut orice parere in personal, ca sa vad ce e bine si ce nu-i bine la ce am scris. Semnati-va, ca nu vin cu doi recuperatori sa va fur usa de lemn cu un vizor ieftin.


"Anonim spunea...

Dl Ciprian la varsta de 19 ani a reusit sa defineasca viata altor oameni in niste cuvinte atat de simple...va aplaud dl Ciprian va aplaud..."

"Anonim 2 spunea...

da,si eu sunt prin public pe acolo cu aplauzele..."



In alta ordine de idei, cica azi e ziua lu' Mircea Badea. Uraa!

11 comentarii:

  1. Irina/Mihai/Sanziana/Vladimir/.....24 februarie 2011 la 21:48

    daca ne semnam se schimba cu ceva ideea pe care vrem sa o postam? oricum nu ne cunoastem..te incalzeste cu ceva daca iti apare un nume acolo?

    RăspundețiȘtergere
  2. hey! am trecut si eu pe aici sa te anunt ca te-am adaugat in blogroll :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ cine-oi-fi-tu: am crezut ca ne cunoastem. am si mentionat ca voiam sa continuam discutia pe privat. daca esti asa aprins/aprinsa, voiam sa stiu de ce.

    @ alina raulea: adaug acum :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo, daca nu ma cunosti, de ce dai comentarii ironice de genu' "ai 19 ani si crezi ca le stii pe toate"?

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru ca ai 19 ani si doar incerci sa pari ca le stii pe toate

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ciprian stii vorba...vorbele alea :

    1.Nu te certa cu un idiot caci este posibil ca lumea sa te confunde cu el.

    si

    2.Nu te lua la cearta cu un idiot caci te va aduce la acelasi nivel cu el si va dovedi k el are dreptate in prostia lui, pe care doar el o intelege.


    In reste citesc zilnic :D

    Respect.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu e idiot, sa-si spuna parerea.

    E probabil singurul lucru pe care nu-l stiu pe lumea asta: parerea lui :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Comentul cu 19 ani lam dat eu...nu are rost sa ma cert eu cu cei de teapa lui ovidiu pt ca ceea ce spune el poate avea un sambure de adevar...Ce este un blog? din cate vad este o fisa personala in care unii indivizi isi varsa frustrarile ...Spui ca iti plac comenturile si pro si contra insa tin minte cai raspuns foarte acid unora ce nuti erau favorabile in cateva posturi de ale tale...Si pentru a nu ma conforma, voi semna din nou cu anonim /hugz

    RăspundețiȘtergere
  9. Reluat deoarece nu vad un buton de edit si nici nu ma chinui sa caut...ce sa faci cu blogarasii astia...Am nimerit ca ai 19 ani? Deoarece vad ca teai simtit lezat si ai inceput sa ne numesti copii... (Anonimu Anonim /hugz)

    RăspundețiȘtergere
  10. pri-e-te-ne

    ca sa iti fie clar: ce am definit eu nu reprezinta o frustrare, ci o poveste de viata. iti arat oricand concret situatii reale care alcatuiesc povestea la care te-ai semnat tu atat de suparat :(

    da, am 19 ani, sunt foarte arogant si cred ca le stiu pe toate. mie imi plac aaaabsolut toate commenturile, dar nu am zis ca o sa va pup pe toti in cur :D

    mie imi plac si prostii, dar nu inseamna ca trebuie sa-i tolerez. nu stiu daca intelegi filozofia mea, anonimule anonim /hugz, ca dupa parerea ta, viata este mult mai complexa decat am definit-o eu si decat am eu notiune.

    oricum, vad ca nu esti atat de matur pe cat te dai. vad ca tu esti cel lezat de discutiile de pe blogul asta si ca TU te-ai simtit atacat de mai multe chestii pe care le-am scris.

    Nu e greu sa te caracterizez: probabil un las, care se identifica in ceea ce am scris, care probabil, chiar daca nu ma cunoaste, crede ca nu exista cineva mai bun decat el si care nu are curaj sa discute cum trebuie, adica in privat.

    Ma faci sa ma tiganesc cu tine aici ca sa vada toata lumea ce discutam. Eu te astept sa ma contactezi oricand pe YM: wisher2good si sa discutam, eventual sa ne vedem sa discutam.

    Unu' asa inteligent si NONCONFORMIST ca tine probabil ca nu are motive sa se teama de un pulica pre-puber ca mine.

    Cheers mate!

    RăspundețiȘtergere