sâmbătă, 26 februarie 2011

Sambata

De obicei cand vad la altii pe bloguri titluri d-astea gen "sambata", "primavara" si altele, ma gandesc ca sunt tot chestii d-alea profunde, care se repeta, care sunt frumoase, logic, dar care pe mine nu ma mai atrag. Prea multa lume vrea sa fie originala, dar nu reuseste.

Oricum, am aflat azi ca am cititori si in strainatate (Salutam Canada) ceea ce ma multumeste. N-o sa fiu gen Andreea Marin sa va "multumesc pentru ca fara voi n-as putea trai". Probabil ca as putea trai si ca blogu' s-ar duce-n jos, da' asta nu inseamna sa va flatati, opposumi sasii ce sunteti!

Oricum, pentru ca v-am promis chestii interesante, am zis sa trec pe la nea Gugal si sa caut, logic, ceva interesant. Am gasit un test. E dragut, da' nu prea, si il gasiti aici (e de personalitate blabla bla).

Oricum, mult mai frumos e sa ai bun simt, oricat ai fi de timid, amuzant sau de gasca. Uite domnu', de exemplu. Are extrem de mult bun simt. Probabil a vazut ca la munca e greu si tre' sa tragi tare, la cersit nu iese banii asa cum ar trebui, ceea ce l-a facut sa investeasca.

Eu apreciez ca-si cere scuze. Politistii nu...



Si cam asa si cu sambata. Pe frigu' asta, numa' sa hibernez am chef.

Enjoy!

3 comentarii:

  1. il stiu :) l-a dat la stiri acum vreo 2 saptamani

    RăspundețiȘtergere
  2. dalwdbawlka[pb,mas[ednab[,mdpoawdbanoana <3 tSapiku

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant test! :-? Am insumat 40 de puncte; rezultatul se potriveste, exceptand poate modestia... :))

    RăspundețiȘtergere