sâmbătă, 5 februarie 2011

Magie si nu prea

Nu vreau sa deschid subiectu' aliantei USL, despre care s-a discutat azi la tv, pentru ca am altele mai importante de discutat si de zis.

In primu' rand, imi cer scuze ca nu prea am postat in ultimele cateva zile. Am fost plecat pana la Calcutta sa fac afaceri cu un beduin.

In al doilea rand, aseara am vazut ce inseamna norocu' sau magia sau spuneti-i CUM VRETI VOI.

Poate unora o sa li se para un fleac, dar pe mine m-a dat pe spate.

Jucam poker. Jucam cu miza ca sa fie mai distractiv. La un moment dat, am primit un 5 si un 2. Minunat, intru in joc, iar pe flop intra doi de 6 si un 2. Ma prinde norocu', incep sa plusez, cu tact, si raman in joc doar cu un adversar.

Stiindu-l mai riscangiu (nu exista sigur cuvantu' asta), am zis sa plusez cat mai mult si sa vad ce iese. A patra carte: un sase!! Un SASE!

Adica, pe romaneste, aveam full. O combinatie buna. Plusez, plusez, plusez.
Ajungem la a cincea carte, irelevanta in povestea asta.

Incep sa plusez, astept sa primesc. Toti cei de la masa erau curiosi. Dealeru' (traiasca!) zice inteligent "ba voi ati observat ceva?" si incepe sa se uite in cartile care nu fusesera date sau care fusesera aruncate pana atunci. Imi zambeste scurt, il vad si zic ca asta e semnu' ca o sa castig.

Incheiam pariurile si arat cartile. "Full!". Ii vad fata adversarului, lipsita de reactie (de orice fel de reactie) si ma intind catre chip-uri. Imi arunca in fata cartile lui. Intre ele...un sase. "Careu, Cipriane."

Asta da schema...

Si apropo de magie, luati-l si pe David Chesterfield...



Si luati si asta...



Concluzia?
Nu tot ce zboara se mananca, nu tot norocu' vine cand te-astepti.

Un comentariu: