vineri, 25 februarie 2011

O zi normala

Daca vedeti pe strada un om care merge si mormaie, vorbeste singur sau fredoneaza melodia din reclama de la Romulus (Pe strada Romulus, vezi reclama), iertati-l, eram si eu obosit si nu imi luasem castile sa ascult radio.

Romanii au talent, iar ei stiu asta. Vad o groaza de exemplare pe la televizor care cred ca ei chiar au un dar. Copii, toti avem un dar, toti avem, dar nu toate darurile sunt apreciate la fel de bine.

Oricum, daru' meu e ca incerc sa fac 10 mii de chestii cat de bine posibil. Da' pentru ca nu le stiu pe toate (salut, salut), am nevoie de cineva care sa imi explice conditiile legislative pe care le implica un proiect de colaborare cu guvernul. In privat mai multe detalii.

Fara mistouri ieftine. De prosti am parte toata ziua, in timpu' liber incerc sa scap de ei.

Va pup. Maine promit sa postez ceva interesant, care sa va placa.

2 comentarii:

  1. salut ! te-ar interesa un schimb de link-uri?
    titlu blog:Petru Dolhescu
    http blog: http://petrudolhescu.wordpress.com/

    Astept un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am adăugat si eu mersi pentru intelegere si colaborare

    RăspundețiȘtergere