duminică, 6 februarie 2011

3 chestii importante

Astazi nu prea am chef si inspiratie, asa ca o sa fiu scurt si la obiect. Am doar 3 chestii interesante de zis pe ziua de azi:

1. Am descoperit pe net cele mai influente 100 de persoane din lume in anul 2010, in viziunea The Time. E interesant, eu n-am avut rabdare sa citesc, doar m-am uitat peste nume, dar o sa va surprinda prezenta lui Bill Clinton, Lady Gaga, Didier Drogba sau Neil Patrick Harris. Motivele sunt lesne de inteles. (AICI)

2. Tot de pe net, am vazut azi noua reclama la VW Passat. May the force be with you (AICI)

3. Si, in cazu' in care n-ati auzit deja de ei, vreau sa va povestesc de RObotzi. Creatorii lor se numesc Creative Monkeys, au patru filmulete pe canalul lor de iutub, iar umoru' serialului lor e dincolo de limite. Nici caterinca pensionarilor nu-i depaseste.



Si cam atat. Ne vedem maine.

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu