duminică, 24 aprilie 2011

Ziua de Paste

Nu stiu cum e la toata lumea, da' stiu cum a fost la mine. Ziua de Paste, ca si ziua de Craciun, parca n-o sa-si piarda niciodata aura aia deosebita, care ma face sa ma simt altfel, fata de restu' zilelor. Nu stiu sa zic de ce.

Toti cei cu care am vorbit au zis ca pleaca, fie la tara, fie nu stiu unde, fie ca petrec in familie. Pastele-i in familie, oricat te-ai plictisi de obicei in formula asta, ceva special. Nu pot sa inteleg.

Poate faptu' ca se strang o groaza de persoane, ca-n "Viata cu Louie", pe care fie nu le cunosti, fie nu le suporti, la masa, care fac diverse glume care nu-ti plac.

Sau poate faptu' ca se pune masa, cu tot felu' de preparate, ca la un moment dat nu te mai poti ridica, de cat de mult ai mancat si-ai baut.

Sau poate ca se intalnesc, dupa mult timp, doua rude care fac mult zgomot, fie ca glumesc, ca rad sau ca tipa una la alta, ca nu e numa soare de Paste.

Nu am idee care-i faza, stiu doar ca astazi le-am trait pe toate acestea si, totusi, a fost deosebit. Bine, iepurasu', saracu', n-a mai venit, fie ca l-o fi atins criza, fie ca l-o fi prins Mircea Dinescu.

Oricum, cu intarzierea de rigoare (fiindca nu am obiceiul sa dau mesaje sau sa sun), va urez un Paste Fericit. De fapt, cum e cam foarte tarziu, va urez tot ce va doriti si numai bine.

Multumesc c-ati fost aici, chiar si ieri, azi sau maine, cand e sarbatoare. Poate ca asta-i iepurasu' meu.

Sau poate o sa primesc o chitara...

3 comentarii:

  1. Oamenii negri stiu sa cante la chitara ?

    RăspundețiȘtergere
  2. - Dincolo de cadouri
    , de petreceri… se afla adevarata semnificatie a Pastelui, incearca sa-i dai lumina si sa o traiesti cu adevarat. Hristos a inviat

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatorile sunt de fiecare data speciale dar nicaieri nu vor fi ca acasa. Oricat ai incerca sa refeci acea atmosfera nu va fi la fel- cel putin in cazul meu. Am facut si eu cozonaci si mancare traditionala dar lipsea ceva , lipsea caldura familiei, bucuria reintalnirii, mersul la Inviere sa luam lumina si sa o aducem acasa, concursul de ciocnit oua -al cui este mai rezistent- ......toate acestea imi lipsesc:(

    RăspundețiȘtergere