duminică, 3 aprilie 2011

Cu fite sau fara?

Mergeam prin AFI si, cum era plin, parca simteam (REPET) simteam fitele in aer.

Si la ce m-a dus gandu'? La o reclama. La reclama de la Alfers.

Aia cu "napolitane anti-fite", cu "bine ca te-ai dus la solar cu o luna inainte sa mergi la mare" etc.

Bine, de obicei nu vorbesc de chestii d-astea pe blog, ca nu-mi place sa fac reclama gratis, da' reclamele lor chiar mi-au placut. Si acuma au un concurs.

Ideea care m-a mirat a fost ca m-am gandit la fite si dupa aia am ajuns direct la reclamele lor. Al dreacu' marketing.

Concursul aici.

4 comentarii:

  1. simteai fitele in aer? esti sigur ca nu le emanai tu? :)) sau poate erau vaporii glumelor proaste

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca eram singuru anonim hater :( (anonimu anonim /hugz)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ anonim x2 : ce pot sa zic, sunt o vedeta

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit de fuga ta intradevar...

    RăspundețiȘtergere