vineri, 1 aprilie 2011

Istoria se repeta...

Am trait sa fiu martor la o scena cum nu credeam ca-mi va fi dat sa vad. In viata mea, s-au petrecut multe lucruri (eclipsa de soare din '97 sau cat o fi fost, mineriadele etc, calificarea Romaniei la Euro 2008 etc.).

Oricum, ieri am reusit sa mai am o premiera. Eu stiam ca dinozaurii disparusera si ca singurele lor ramasite sunt la Antipa. Stiam ca ce este clasic are un pret de cel putin 7 cifre, fara zecimale, ca ce este frumos si vechi trebuie restaurat, ca ce nu este restaurat pare a fi in paragina.

Am vazut ca si batranii pot scoate zgomote bune, dar si ca pot auzi bine. Am vazut ca poti sa apesi butoane vechi mai bine, uneori, decat butoane noi. Am vazut ca istoria se repeta, ca Mircea cel Batran si Stefan cel Mare nu au renascut, dar sigur si-au trimis niste supusi apropiati sa aiba grija de noi in vremurile astea grele.

Nici Prigoana nu are bani, nici Trump nu are ganduri cata bucurie am avut eu cand am trait aceasta scena, istorica de altfel. Ziarele nu au vrut s-o recunoasca.

Deci, intr-o lume in care peste tot domina non-valorile, in care ce e vechi e scump si in care ce e vintage, dar nereparat, e aruncat, eu am trait sa o vad:



Un om viu cu un Nokia 3310. EPIC!!!

6 comentarii:

  1. Draga cipi , eu sper sa vi in orasul tau natal sa vezi aia imbracati " cool " cu nokia 3310 . Sunt o gramada si nu glumesc. Vintage rulz!

    RăspundețiȘtergere
  2. si esti atat de surprins deoarece?

    RăspundețiȘtergere
  3. Exista printre noi si oameni realisti pentru care trivialitatile vietii nu au sens.Oameni ce respecta adevaratele valori si nu non-sensurile vietii cotidiene.
    In cazul asta istoria nu se repeta , ea pur si simplu isi continua cursul firesc , insa ei sunt istoria

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Sorin + Anonim: Textul este pur si simplu ironic. Nu profund. Pe mine numa mira, doar e amuzant.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adica vrei sa il tratam ca un pamflet ? Scrie-l ca un pamflet .
    Eu unul inteleg ca ai o mare nedumerire in ceea ce priveste viata normala ce face abstractie in fata avansului tehnologic.Daca alta a fost tema eu ,om obisnuit nu am inteles-o.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ sorin: nu, nu e un pamflet neaparat. doar ca nu ma refeream la viata in general, era doar o gluma :) ca nu prea mai vezi nokia 3310. nu o lua ca pe un atac

    RăspundețiȘtergere