vineri, 15 aprilie 2011

Clasic

Chiar daca multi spun ca astia tineri nu mai stiu sa aprecieze ce-i cu adevarat frumos si ca muzica adevarata a murit la inceputul anilor '80, eu nu sunt de acord.

Eu, de exemplu, de la o vreme am inceput sa ascult muzica de tip clasic (pentru a evita cacofonia). Mesajul exprimat este foarte puternic, tonalitatile si instrumentele sunt exceptionale, iar muzica, in sine, este completa si desavarsita.

Oricum, va las cateva "bucati" ca sa va desavarsiti si voi. Sa stiti ca nu tot ce-i clasic e plictisitor.









5 comentarii:

  1. BUNA ! IMI PLAC PIESELE , MAI ALES
    Animal X - Te-am pierdut

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta nu e muzica clasica... :) Asta e muzica de prin anii 97-99, care era (sau nu) difuzata pe Atomic... Mai documenteaza-te inainte sa scrii cuvantul "CLASIC"

    RăspundețiȘtergere
  3. @ anonim: daca nu te duce capu' sa interpretezi o ironie, iesi afara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da`l dracu` pe anonim ;) Nu stie ce`i aia muzica.

    RăspundețiȘtergere