vineri, 4 martie 2011

Spalati-va si nu va imprumutati!

Azi am auzit cele mai mari baliverne dintotdeauna.

CELE MAI MARI!!!!

In primu' rand, zicea Gainusa la radio ca cica Romanii au redus din cheltuieli facand economie de apa. Cum adica?

Adica romanii se spala mai rar, trag apa mai rar, de exemplu dupa 3 sesiuni de pipi.

Nu va mint! Si asa simteam in RATB (in comparatie, Metrorex pare de lux) de la homelessi si nu numai. Uite, sursa o gasiti aici.

In al doilea rand, stirile nu ma impresioneaza. Sunt prostii. Zilnic mai moare una violata, mai fura unu' cate-o gaina sau mai stiu eu ce.

Da' asta nu poate trece neobservat. Fiti atenti:


BISERICA VA INCEPE SA ACORDE IMPRUMUTURI. Am vazut la Pro Tv. Era ceva de genu' asta:

- suma maxima: 5000 ron
- numar giranti: 2
- Perioada de rambursare: 2 ani
- dobanda: 6%

Nu am reusit sa gasesc articolul pe ProTv.ro, dar va garantez ca a fost stirea asta la televizor. Da' e bine ca pe prima pagina erau vreo 10-15 stiri cu divortul lui Irinel si Monica, subiect de importanta nationala.


O prostie!!!!!!!!!


Oricum, in alta ordine de idei, am schimbat pagina de muzica si am facut-o mai usor de folosit.

Enjoy!


4 comentarii:

  1. Cum ai facut pagina cu muzica?
    Adica cum ai pus clipurile ? Ai redimensionat clipurile prin cod sau altceva? te rog ajuta-ma.

    RăspundețiȘtergere
  2. cine citeste cu biserica... e adevarat :) am vazut si eu azi la stiri.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...iar titlul la stiri era: ,, Banca Ortodoxa Romana". :))

    RăspundețiȘtergere