vineri, 25 martie 2011

Nu te duci bine

In Bucuresti, la cate strazi si stradute exista, nici hartile nu le acopera pe toate. Si atunci ce faci?

Intrebi oameni.

GRESIT!

Cea mai proasta idee, in afara de a merge cu scuterul pe Magheru, este sa ceri indicatii in Bucuresti. Logic, cum nimeni nu stie niciodata sigur unde e locu' pe care-l cauti, intrebi a doua persoana. Si incepe circu'!!!

Dovada vie: astazi am zis sa intreb frumos, pe o doamna aparent respectabila, daca stau in statia in care trebuie. Si a inceput:

C: "Aici e statia lu' 117?"
D: "Da"
C: "Si cate statii trebuie sa merg sa ajung pe 11 iunie?"
D: "A pai mai bine o luati pe jos pe acolo".
C: "Pe acolo? (aratand catre o intersectie cu 3 strazi)"
D: "Da, da (pe acolo, pe alea 3 strazi). Da' mai bine mergeti acolo (????) si luati 32 si coborati la a 3a statie. Da' unde vreti sa ajungeti?"
Intre timp intervine un domn care imi zice, din spate, "cobori la a doua", dar zic sa termin discutia cu doamna, din bun simt.
C: "..la 11 iunie cu Principatele Unite"
D: "Aaa. Nu stiu domnule".
C: "Multumesc..."
D: "Da' puteti sa luati 232 si sa coborati la Dinu Lipatti, ca acolo sigur vreti sa ajungeti"
C: "Nu stiu unde e Dinu Lipatti"
D: "Stati linistit, ca acolo merg si eu, suiti-va cum va zic".

In fine, am luat-o cum am vrut eu si am ajuns mai departe decat trebuia. De-abia dupa ce am coborat din autobuz mi-am dat semaa ca nu ajunsesem bine. Urmeaza partea a doua!!!

Vad o doamna...respectabila si mai intreaga la minte...si ii cer indicatii. GRESIT!

C: "Nu va suparati, cum ajung pe Principatele Unite?"
D2: "Pai luati 32 de dupa colt, coborati dealu' si mergeti pana acolo"
C: "Acolo unde?"
D2: "Acolo, unde vedeti antena aia (CARE ANTENA?)"
C: "Am inteles. Da' eu stiam ca e pe aici"
D2: "Nu, stati linistit, mergeti pana acolo, ori cu tramvaiu', ori pe jos, pana ajungeti la tribunal"
C: "Am inteles... (dupa o pauza scurta). Doamna, acolo e Natiunile Unite"
D2: "Da!!!! (cu o privire de genu' BRAVO)"
C: "Eu am zis Principatele Unite"
D2: "Aaa, nu stiu"

Si am intarziat. Plin de dobitoci!!!!

3 comentarii:

  1. Asa`cum nu este bine sa consulti mai multi medici odata tot la fel sta treaba si cu strazile. Eu nu sunt din Bucuresti dar am cautat cu masina o alee dintre niste blocuri ceva timp .Culmea , langa acel bloc era o scoala iar portarul ei mi-a spus ca nici nu a auzit in acel cartier de strada aia cu toate ca aleea pe care era scoala se intersecta cu aleea pe care o cautam cu 100 de metri mai departe de scoala.Am intrebat persoane pertinente adica politisti ,taximetristi,paznici si cine crezi ca m-a trimis acolo ? Un gunoier . Si daca mai adaug ca era ora 23 iti inchipui in ce dilema mare ma aflam.Oricum Bucurestiul este foarte incurcat si aglomerat iar cel mai rau este sa ceri relatii de la pensionari sau sa iei taxi si sa inteleaga ca nu stii zona.

    RăspundețiȘtergere
  2. Finalul e tare :)) Bravo!
    ----
    C: "Am inteles... (dupa o pauza scurta). Doamna, acolo e Natiunile Unite"
    D2: "Da!!!! (cu o privire de genu' BRAVO)"
    C: "Eu am zis Principatele Unite"
    D2: "Aaa, nu stiu"
    ----

    RăspundețiȘtergere