joi, 17 martie 2011

Povestea anului

Am o groaza de cunostinte si prieteni, dar dintre toti, doar unu' a patit chestia asta:

Prietenu' : "Frate, eram la munca, imi faceam treaba, eram si eu adormit ca stii ca incep dimineata devreme si eu nu-s genu' ala care sa munceasca dimineata. In fine, stateam degeaba, nu stiu ce, si apare la un moment dat la birou colega aia a mea buna, de care ti-am tot zis.

Si vine ea, ma saluta buna buna, nu stiu ce. La la, bla bla. In fine, ma intreaba daca merg la o cafea si o tigara. Zic hai.

Ma duc cu ea, fac cafea, da' era extrem de tacuta. Stiam ca n-am cum sa fiu cu ea, oricat ar fi de buna, asa ca-mi devenise simpatica si chiar ne intelegeam bine. O intreb "ma esti bine?" si zice sec ca da.

In fine, ne asezam, aprindem tigarile, bem cafelele, da' ea tot tacea. Nu zicea nimic ma, stii ce-i aia?

Ma rog, si o intreb iar daca n-are nimic. Si femeia imi zice, trista asa, "a murit taica-miu". Abia dup-aia mi-am dat seama ca era si imbracata in doliu si ca e chiar nasol ce se intampla. In fine, ne ridicam sa ne ducem fiecare la birou' lui si parca o vad si mai abatuta..."

Eu : "Si ce-ai facut ma??" zic.

P : "Am luat-o-n brate ma. Na, ca prieten, ca si coleg, ca nu te dai la cineva la faze d-astea".

Eu : "Pai si..."

P : "Stai ma, zice el, ca acuma vine faza. Si o iau in brate. Deci asa prost ca mine n-ai mai vazut. Stii ce s-a intamplat cand am luat-o in brate?"

Eu : "...?"

P : "S-a trezit proletaru'..."

Eu : "...?"

P : "A cantat fanfara..."

Eu: "...?????"

P : "S-A STRIGAT BINGO FRATE"

Eu : "NU TE CRED"

Nici pana acuma nu-mi vine sa ma opresc din ras!

2 comentarii: