joi, 10 martie 2011

Esti pitipoanca

Acum cateva zile, o doamna de nota 10 mi-a zis "Ai grija la cotoharle si alte alea, ca vor doar bani si nici nu stiu sa faca nimic".

Unii ar zice ca intre fitoase, cotoharle si pitipoance nu ar fi nicio diferenta, dar eu vreau sa-i contrazic. Altii nici nu stiu ce e aia o pitipoanca.

Eu zic asa:

- iti faci poze aproape dezbracata in oglinda, dupa care le postezi pe hi5 => esti o pitipoanca
- umbli cu ochelari de soare in mijlocul iernii, fara sa fie soare afara => esti o pitipoanca
- te dai cu gloss/ruj pe buze, dupa care iti faci 300 de poze si le postezi pe facebook => esti o pitipoanca
- iti tragi aere de Dorobanti, desi doar ii sugi pe altii de bani => esti o pitipoanca
- umbli cu fake-uri Louis Vuitton si Gucci si pretinzi ca esti o diva => esti o pitipoanca
- pretinzi ca esti "finuta" si "stilata", dar injuri ca la usa cortului => esti o pitipoanca (daca pretinzi ca ai si TALENT, nu mai e niciun dubiu)
- te dai cu 30kg de fond de ten, pana ai fata maro, desi pielea ta e alba => esti o pitipoanca
- ti-e rusine sa te sui in Logan sau Cielo, dar AUDI iti face cu ochiu' => esti o pitipoanca
- stai cu un barbat doar pentru banii lui => esti o pitipoanca
- zici ca nu suporti manelele, dar acasa te rupi pe guta => esti o pitipoanca

Asa ca daca te simti jignita de ce am zis, cred ca stii in care categorie te incadrezi.


5 comentarii:

  1. stai cu un barbat doar pentru banii lui => esti o pitipoanca

    daca eram fata si eu as fi stat cu un barbat pentru banii lui, mai ales la varsta asta. @-)

    RăspundețiȘtergere
  2. ink una:X iti place sa ai nume gen Greierasul rosu este inbunit si te iubeste"gen pe facebook..->PiTzI pitzi:))) ReSpEcT pt wisher & yatz

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai tu bani de tia zis femeia aia de nota 10 treaba asta? :)) (anonimu anonim /hugz)

    RăspundețiȘtergere
  4. n-o sa afli niciodata draga anonimule anonim /hugz

    RăspundețiȘtergere
  5. multa lume poarta ochelari de soare iarna, mai ales persoanele care au ochii de culoare deschisa. eu si sotul meu purtam, mai ales la volan....puteai sa scrii si tu: daca porti ochelari de soare in casa sau in mall....

    RăspundețiȘtergere