marți, 22 martie 2011

Inamicu'

Scrisoarea imaginara a unui roman obisnuit:

"Sunt un roman obisnuit si am descoperit ca lumea in Romania e tare rea. Am si prieteni, dar si dusmani. Uuf Doamne cati dusmani am.

Da' cel mai periculos e unu' pe care-l intalnesc in fiecare zi. Ma trezesc, el e acolo, ma pregatesc sa plec, el e acolo. Pana si nevasta-mea a inceput sa-mi vorbeasca despre el.

Mie mi se pare ca e venit din partea diavolului, fiindca toata lumea zice ca daca o sa ma imprietenesc cu el o sa ma placa lumea, o sa se aseze fete frumoase langa mine in autobuz si lumea n-o sa se mai enerveze cand o ating.

E trist rau de tot. Inamicu' asta parca i-a sunat pe toti si i-a convins sa nu mai stea de vorba cu mine. La birou, toate cubicle de langa mine au fost eliberate, de parca as avea rubeola. Ce dracu' ma? Ce-aveti cu mine?

Ce ma sperie mai rau e ca are niste obiecte metalice, cu care cred ca-mi poate face rau. Nu e el foarte inalt, e scund asa, da' ma sperie rau. Si parca prea se intampla astea toate deodata.

Il cheama DUS. Si am auzit ca nu sunt singuru' care are o problema cu el!

Oricum, daca imi mai zice multa lume despre el, cred ca ma sinucid. Sau il demontez..."


Va rog, de dragu' meu si al celorlalti calatori din autobuz/metrou, nu va certati cu dusul.

Apa calda nu va e dusman!



Un comentariu: