duminică, 30 august 2009

Citate din momente speciale

Cand bei, scoti perle.

Cand bei si scoti perle, sigur e cel putin o persoana care sa le auda.

Cand bei si scoti perle si e cel putin o persoana care sa le auda, fii sigur ca le va tine minte.

In cazu' asta, eu am auzit, am notat si le scriu aici. Nu dezvalui identitatea lui. Nume de cod: Fratele sau Pastravu'.

1. Sunt beat si am un telefon mai destept ca mine.

2. Nu vreau sa ma duc Sus, iar Dracu' nu ma ia de frica (soptita la ureche).

3. Am doar 18 ani, f*t in cur.

4. *Suna telefonul. Personaju' raspunde* Da cacosh! M-am dus la teatru sa ma culturalizez. Sunt cu Salam si cu Florin.

Nu le mai stiu pe toate sau mai sunt si sunt prea...inadecvate pentru blog. Oricum i-am promis ca ii fac reclama.

Oricum, ca o paranteza, Malibu e plin de negri (negri-negri nu negri-romtricolor), dar e misto. Pacat de muzica.

Ne auzim! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu