miercuri, 2 septembrie 2009

Hai sa pierdem niste timp.

Nu prea stiu cum sa incep. Bla bla bla, politica, bla bla bla, ce mai fac, bla bla bla. 

Da, da...

Bine, asta nu prea e post.

Sincer, vreau sa schimb cu ceva aspectu' blogului. Ma gandeam sa-mi fac un banner si sa-l expun, dar exista o mica problema: nu stiu sa-mi fac banner!

Aici e randu' vostru. Pentru cititorii care se pricep si care vor sa ma ajute, adresez un SOS (fara puncte intre litere, ca ar fi prea clasic).

Deci, pe scurt, caut si eu pe cineva care sa-mi faca un banner frumos, in tema cu blogu', pe care sa-l lipesc sus, probabil in locu' antetului. Cine poate si vrea sa ma ajute, sa imi lase un comentariu cu numele (sau id-ul) sau sa ma caute pe mess. Platesc adecvat, ofer bere.

Hai, multumesc cu anticipatiune. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu