duminică, 6 septembrie 2009

Dar cum?

E stupid. E extrem de stupid. De vreo 3 zile imi zice un prieten ca Romania este o tara care nu merita? Asa este?

DA!

Da! Am citit, in treacat, acu' cateva zile ceva ca cica s-ar introduce testele de virginitate la clasele primare. Acum, am gasit undeva pe net ca cica s-ar baga la toti elevii pana in anu' nu stiu care de facultate si ca, daca sunt detectati pozitivi (adica daca nu mai sunt virgini, la naiba) cica sunt EXMATRICULATI sau MUTATI IN SCOLI DE CORECTIE!

Da! Adica, in cazu' in care te-ai gandit sa treci si tu mai departe de bombonele si floricele, ti-o iei grav in bot de la Minister. 

Am zis azi o vorba, iar acum mi-a mai venit una in cap:

1. Unde e loc de doi prosti, e loc si de al treilea (vezi toti ministrii si oamenii politici din actuala putere)

2. Andronescu oricum seamana cu Ceausescu.

Ce sa mai incolo incoace...suntem banali pioni in mainile manipulative ale unor smecheri. Tara, oricum, regreseaza mai rapid ca Usain Bolt la suta de metri. 

Rugati-va! Si nu mai faceti sex!

Sursa: link

Later Update: Cica e alarma falsa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu