luni, 28 septembrie 2009

D-ale tineretii!

Cica am BAC-u' anu' asta. Meditatii, chestii trestii...Si? 

Si ce? O data in viata sunt adolescent. Hai s-o facem lata (noi=cei care dau bacu' si nu stiu daca sa se distreze sau sa invete).

Am fost la ziua a doi prieteni de-ai mei. Distractie, mult alcool, locatie selecta. Frumos.

Ce-am descoperit? (ca stiti voi ca am concluzii de peste tot unde ma duc).

1. Exista baieti care arata bine (din spusele multora) si care au fetishuri pentru fete oribile! Nu este primul caz, ca intelegeam...

2. Exista taximetristi care stiu ce este burghezia proletara, si care, desi s-ar zice dupa natura meseriei ca nu sunt culti, vorbesc mai frumos si mai coerent decat cei care sunt platiti sa-mi predea "cultura generala".

3. Strada Covaci de pe Lipscani se scrie exact asa (CO-VACI!).

4. Oportunitatile rasar cand te astepti mai putin, doar trebuie sa stii sa profiti de ele.

5. A existat in tot alcoolul, tutunul, atmosfera de acolo o melodie care m-a deprimat:

Enjoy! (your life, ofcors maihors).

5 comentarii:

  1. ahm, si care e faza cu punctul 3?:| nu ai haz.

    RăspundețiȘtergere
  2. inner joke amice. crede-ma ca daca ai stii ti-ai da seama ca amicul wisher chiar are haz!

    RăspundețiȘtergere
  3. si te crezi cumva in interior si crezi ca stii cui i se adreseaza?geniuleeee. Nu mai face pe desteptu'

    RăspundețiȘtergere