duminică, 2 august 2009

Din lipsa de pretentii

Dupa cate se pare, exista internet mai mult in scara blocului decat la mine in casa. Momentan stau cu asta micu' in brate si fur wireless, but hey, life is life!

Si la Bacau exista niste concluzii (n-am plecat inca). Sa vi le zic:

1. Romanian Top Hits- Super (sa ma cac pe provincialii, keo si blaxy girls: nu stiu ce cautau)

2. Toata lumea il imita pe Michael Jackson, da' nimeni nu o face bine.

3. Nu oferi cadouri fara ca o persoana sa le merite pe deplin.

4. Jocurile ciudate nu au intotdeauna telepatie la mijloc (Eu am o palarie, se duce la x, de acolo la y, dar palaria, in final, este la z!!!!!)

5. Bomboanele de lapte praf sunt bune. Pacat ca sunt aduse din Italia!

6. Uneori te distrezi mai bine cu strainii decat cu prietenii tai!

7. Numaru' 7 nu e vro concluzie, doar ca e numaru' meu favorit.

Cam atat. Marti revin cu forte proaspete. 

P.S.: E pacat sa transformi o scanteie in scrum in loc s-o transformi intr-un foc...

Un comentariu:

  1. FA! Hai taci ca e frumos la bacau...mult mai frumos decat "marea noastra capitala"(scuzati expresia). Sia ai uitat sa mentionezi de freeze mute, si imi pare rau ca nu m apucat sa merg cu tine la cimitir dar a uitat profu sa vina la scoala si am terminat la 13, ahh si m-a pus sa dau tote probele:)) amuzant nu?:|...nu. Sper sa ne revedem cat de curand. Poate trag un vant pana la bucuresti candva. Ma urc in adidasi si vin.>:D<

    RăspundețiȘtergere