duminică, 16 august 2009

O lunga perioada de inactivitate. Azi mi s-a spus ca blogu' merita, ca fac treaba buna. Multumesc! Ma bucur ca apreciaza, macar 5-10 persoane acolo, sau cati sunteti, munca mea. Munca...prost spus.

Oricum, in cazul in care va deranjeaza ca nu pun filmulete, poze, bancuri etc tin sa va anunt ca blogu' asta nu e un fel de youtube. O sa pun filme, poze, etc atunci cand o sa cred ca merita.

Am avut la ultima stire, intr-o zi, peste 110 cititori. M-ati flatat! Sincer! Multumesc cititorilor fideli, celor care trec uneori, celor care nu prea trec, dar si celor care citesc prima oara acum.

Acum, pentru ca nu prea mai stiu ce sa mai zic, am sa va anunt ca am vazut niste filme. Unele pe care vi le recomand, unele nu. Aici va pun un top 5:

5. Public Enemies

Perioada interbelica in SUA, haos, politie, gangsteri. The classical shit! Un fel de Godfather, dar care nu arata partea onorabila a Mafiei, ci doar niste gangsteri descurcareti care, pana la urma, si-au luat-o. In cele din urma, gangsteru' sef, il stiti, e tradat de cine oare? DE O IMIGRANTA ROMANCA!

4. The day the world stood still

Daca vreti sa vedeti un SF bun, vi-l recomand. Poate e prea SF pentru gustu' unora, dar cand mergeam pe tren si stiam ca ma asteapta 5 ore de plictiseala, m-am decis sa-l incerc. Mi-am dat seama, pe la jumatatea lui, ca de fapt nu este numai un film comercial, destinat box-office-ului, ci si un mesaj ascuns catre omenire. Nu stiu cati il vor urma.

3. Slumdog Millionaire

Aici am aflat ca primele impresii sunt cele mai proaste si inselatoare. Desi sunt genul care dupa 10, maxim 15, minute de film plictisitoare il inchide, il sterge si il baga in aia a ma-sii, aici am fost curios, parca, sa vad care e faza. Un pusti vai de curu' lui trece prin foc si para si castiga multi bani. Destinu'...

2. Seven Pounds

Daca eram mai sensibil, plangeam. Will Smith arata ca nu e numa Men In Black sau I.Am.Legend de capu' lui si iese la rampa cu un super film. Din parerile altora, cica ar fi plictisitor, dar eu, unu', l-am vazut pana la sfarsit si m-a marcat. Are un mesaj profund si arata ca unii oameni nu arunca remuscarile la cos, ci incearca sa le rascumpere cu fapte bune. 

1. X-Men Origins: Wolverine

Cum sa nu-i placa unui baiat un film in care Wolverine, ala mare care nu moare, cu gheare de Adamantiu, bate tot ce prinde, mai ceva ca Chuck Norris? Cum? Mai ales daca ai vazut trilogia X-Men, sigur o sa iti placa. Dupa cum o zice si numele, arata exact ce ar fi patit Logan inainte sa intre in grupu' lu' Xavier. Bataia, razbunarea, sangele se combina cu dragostea, supararea sau, chiar, cu unele paradoxuri.

Gata! O sa mai revin cu recomandari. Nu stiu daca le-ati vazut! 

P.S.: Pe 4 septembrie cica apare la cinema Inglorious Basterds.  Ala da film!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu