luni, 24 august 2009

Vai, dar ce zi frumoasa!!!

 Exceptional! In vacanta de vara nu numai ca zilele sunt superbe, ci si EXTREM DE FRUMOASE! EXTREM!

Urmeaza un rezumat al zilei mele. Sa incepem

Ma trezesc la 13:00 FIX! Incredibil de fix! Cu impresia ca e 10 dimineata, ma duc, mananc, deschid calculatorul. Rutina zilnica: Mail, mess, winamp...altele...etc. Cand sa ma relaxez, imi aduc aminte ca aveam de tradus.

Ora 16:00. Termin de tradus. Trimit documentu' si zic hai sa ma duc sa-mi iau plata. Stau la o coada de 30 de minute, 5 persoane, dintre care o baba voia sa plateasca factura la romtelecom si nu voia sa lase 1 leu in plus ca sa fie suma rotunda, alta voia sa trimita o camasa de 15 lei prin colet si nu intelegea ca se impacheteaza la mesagerie si multi altii. 

Ies cu prietenii obisnuiti: pitica, nebuna si drogatu' (a nu se supara niciunu' dintre ei). Mc, Moghioros bla bla bla. Rutina de drumu' taberei. Pleaca la un moment dat drogatu' si ma suna in 15 minute daca vreau sa merg cu el CU MASINA undeva. Da! CU MASINA! 

El trebuia sa se duca undeva cu o foaie si sa dea niste bani, lucru care dura in mod normal 15 minute. Ca am mai dat vreo 10 ture de bucla cu masina e altceva (sa vezi ce accident era la Azurro: s-a suit unu cu un BMW pe terasa...nu i-a zis nimeni ca terasa se inchide noaptea).

Duce masina acasa, dau mesaj "copilului" (nume de cod, se stie) si intreb ce mai face. Primesc ca a fost amendata de controlori. A dracu' fiinte proaste si controlorii astia. Sa trecem mai departe.

Vizita scurta la Tibi, picioarele lu' unu puteau, am baut niste prigat, am auzit niste bancuri cu tigani. (Ce fuge mai repede decat un tigan cu televizoru' in brate?...Fratisu' cu dvd playeru'!).

Plec de la Tibi, merg cu Stefan pana la el la bloc (era deja vreo 22:20) si dau noroc de plecare. Scot cheile...nu scot cheile. NU ERAU! 

Ma rog, cu un drum in plus complet inutil du-te la Tibi (pe drum m-am intalnit cu un baiat care m-a intrebat cand mai actualizez blogu'. NA!) si ia cheile. Le iau, prin 368 la 34 si ma sui in el.

Acum, APOGEUL: Stand calm la Favorit in 368 la usa din fata, ma uit cine era in statie. De la distanta vad o fiinta inalta, slaba, cu un par cam...ma rog...in cap. La o privire mai atenta UNA DIN PROFESOARELE MELE antipatice. O fiinta oarecum plictisita, sictirita, fara vlaga, de unde trag concluzia ca ei nu sunt asa numa la scoala, ci sunt tristi in general (ei=profesorii).

Cobor unde trebuie, fara a ma vedea fiinta in cauza. Merg, autobuzu' trece pe langa mine, iar fiinta, asezata cu fata spre mine, ma vede si se incrunta. Am scapat!

Ajung acasa. Intru, deschid calculatoru', tot ce trebuie facut cand ajung acasa. Imi aduc aminte ca am niste cantitati rezonabile de alcool ascunse in casa si zic sa incep o sticla de vin. "Feteasca Regala, Demisec". Bun. Deschide-l, stai juma' de ora sa deschizi CA SA BEI O GURA CA ESTI PREA EPUIZAT DE LA PROCESU' DE DESCHIDERE.

Da! Urasc si aprinzatoarele de aragaz si tirbusoanele! Si cheile trebuie legate la gat! 

Si GATA!

Maine ce-o mai fi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu