duminică, 25 ianuarie 2009

"Viatadecacat.net" WTF?!

Tocmai ce-am dat peste un site, sa zicem, dragut: www.viatadecacat.net. La ce se refera? Pai, cum zice si titlul, e un site unde iti pui problemele pe care le ai si care consideri ca iti fac viata sa fie de cacat. Din simpla curiozitate, am "survolat" sa vad cam care sunt problemele poporului tanar, ca nu o sa dam noi de oameni maturi acolo. In afara ca majoritatea au intre 14 si 17 ani, problemele cele mai frecvente sunt "prietena mea nu stie sa sarute", "sunt o grasa cu bani de care se face misto din invidie" si etc. Pe langa cateva probleme adevarate, semnalate la top, restu' sunt niste copchilasi frustrati care n-au ce face pe acasa si, din lipsa de ocupatie, stau si isi plang de mila ca le-a dat papucii o fetita cu care erau de 2 zile si cu care au mers de mana intr-o zi prin parc.

Voi ce parere aveti despre existenta acestui site? Poate sunt eu absurd...

P.S.: Mi-am facut si eu cont ca sa ma iau un pic de viata lor, ma gasiti cu numele de b.Obama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu