vineri, 23 ianuarie 2009

Adio, baieti (Si fete)!

Ma, cei care m-ati injurat si mi-ati "purtat dusmanie"(gen cocalari infecti sau persoane care n-aveti tupeu sa ziceti ceva in fata) aveti, in seara asta, rezultatul insistentei voastre. De vro' doua zile ma doare urechea in cel mai groaznic hal (mi s-a infundat si acu aud si un *PIUUUUU* continuu) si ma aud si cu ecou. Felicitari, dusmani, mai am de trait vro doua zile, asa ca veniti si spuneti-mi in fata ce aveti de zis, ca, pana la urma, cand aflati ca mai am mult de trait (cat imi da Dumnezeu), sa suportati consecintele a ce mi-ati spus in fata.

Oficial, pe scurt si la obiect, ma si m-am cacat pe mine de durere si de chin! Ca nenea asta, de altfel:

P.S.: Era doar o metafora ca m-am cacat pe mine, iar la filmu asta m-am amuzat teribil de fapta si de cum povesteste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu