marți, 20 ianuarie 2009

Uite asa se distreaza omu' pe net

Am ajuns azi acasa, dupa orele alea...stiti voi...scoala...ma rog, si ma gandeam ce am eu de facut. Cam nimic. Da', daca stau pe net, ce pot sa fac? Pai nu stiu.
Uite, sa o luam asa: mie imi plac chestiile interesante, in general care ma amuza sau ma socheaza.

Am o lista mica...mica...mica:
1. Am gasit pe youtube, cand am cautat FUNNY, HILLARIOUS si alte adjective d-astea amuzante o serie de emisiuni din SUA: Whose line is it anyway. Show de improvizatie absolut fenomenal.
2. Zambilici.ro: iar le fac reclama (ii aveti la mine la blogroll). Niste galbejiti desenati care fac o caterinca grava de toata lumea.
3. Pidjin.net: Tot asa: povestea a doi pinguini care vor sa cucereasca lumea.
4. Imdb.com: Un film, alea alea.
5. Diseara.ro: Teme de discutie, probleme zilnic, poza zilei sau bancuri. Au si tot felu' de lucruri ajutatoare pentru cei neajutorati.


Cam atat. In fine, lasand la o parte ca intru excesiv pe gsp.ro si pe prosport.ro, cam astea sunt favoritele. Si, sincer, merita cam toate.

Un comentariu: