joi, 22 ianuarie 2009

Hai si noi la teatru!

Pe langa porcariile comune de care avem parte zilnic, in tara asta retardata (ne asculta cand vorbim singuri, nationala isi schimba culorile si Gigi Becali vrea sa inchida Steaua), m-am gandit si eu sa mai trec de la ciobani la actori, de la balti la scena sau de la injuraturi de Rahova la replici de Caragiale.

M-am gasit in ipostaza in care am primit o invitatie gratuita la teatrul Bulandra, la opera "O scrisoare pierduta", clasica pentru Dandanache sau Zoe.

Ce pot sa remarc este ca a fost slab. Foarte slab! Poate sunt prea pretentios, dar in afara de tinuta Danielei Nane si de rolul lui Bendeac (Solcanu de la Mondenii), a fost ceva lipsit de dinamica si de chestii haioase din modern.

Pe scurt, 3 ore si 30 de minute, dar o experienta placuta. E bine sa mai iesi din cand in cand la teatru.

PS: Cand o sa fiu eu pe scena, o sa tremure si dintii-n mine, da' noi sa fim sanatosi.
PS-2: Ce gol a dat Kapetanos azi!!!!! (Steaua-Alicante 2-0)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu