luni, 26 ianuarie 2009

La o cafea cu politicienii!

Da, chiar asa. Printre orele de economie, repetitiile la teatru si faza zilei, am reusit sa-mi fac timp pentru un seminar organizat cu ocazia zilei liceului meu, "Grigore Moisil". Mai degraba, nu seminar, ci discutie deschisa, intre noi, elevii liceului, si diversi politicieni (Teodor Melescanu, Daniel Geanta, Stelian Fedorca etc.).

Tare, n-am ce zice. A fost prezenta si o profesoara de la SNSPA (aka Facultatea de Stiinte Politice), care ne-a enuntat niste teorii interesante bla bla. Discutiile au avut diverse teme, de la ce trebuie sa aiba un politician pana la faptul ca unii din ei dorm in parlament.

Le-a placut ca am fost activi, ca desi suntem intr-un liceu teoretic ne intereseaza politica si ca, probabil, in viitor, vom candida si noi pentru vreun post la cine stie ce institutie a statului.

Pana atunci, hai sa fim sanatosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu