luni, 8 martie 2010

Nu-i vrajeala!

Hai, lasand gluma la o parte, sa trecem peste perioada "iubim femeile si le dam cadouri", ok?

Nu ca as avea ceva impotriva. Le-am dat celor care merita. Cu adevarat.

Da' noi? Noi ce primim?

Din cate stiu putine femei (culmea ca o femeie mi-a zis), maine, 9 martie, este ziua BARBATULUI (*pababibam!!!!*).

Si ce implica asta? Ce credeti voi ca implica asta? Pai ce stiu barbatii cel mai bine sa faca? In afara de fotbal, condus si dominat femei? Exact! Sa bea!

44 de pahare mai exact. Si acum, piesa de rezistenta: Toate cumparate de fe-mei!

Acuma, na. Mi-am mai auzit vorbe ca "nu mi-ai luat martisor" sau "stii ca tre sa iei cadouri ca e 1 martie/8 martie". Da, repet: am luat cui a meritat.

Acum, ca baieti buni ce suntem, nu-i asa ca meritam si noi vreo...44 de pahare?


2 comentarii:

  1. :)) da...o sa dam si noi cui merita :P

    RăspundețiȘtergere
  2. hey ciipi...la multi ani de ziua NEINTERNATIONALA si NEOFICIALA a barbatului:).toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere