joi, 11 martie 2010

Hai cu tata!

Ok, sa inteleg din faptu' ca nimeni nu m-a contrazis ca am gusturi incredibile si ca nu exista ceva mai bun, care sa ma dea pe spate.

Multumesc...cred.

Acum, pe langa femei, un singur lucru stiu ca imi mai place: muzica. Si tocmai de aia, o sa las INCA UN TOP personal, doar asa, de dragu' sa ma contraziceti.

Si bine ar fi, pentru binele meu (ca incep sa ma plictisesc de muzica mea) sa ma contraziceti cu niste titluri de melodii. Ca nu va doare mana sa imi dati un comentariu!

Hai, merge?!

5. Scooter- Shake That


4. Deepside Deejays ft. Amsterdam Avenue - Gipsy Romano


3. Junior Caldera - What you get


2. Junior Caldera - Sexy


1. Chris Kaeser - Who's in the house


Enjoy!

Un comentariu:

  1. Connect-R - Peopleeee !! :))
    Down Low - H.I.W (nu stiu daca te omori dupa stilul asta de muzica)
    Zaho - Dima

    nu iti dau topul peste cap, iti fac niste sugestii.
    p.s. nu am tinut cont de momentul aparitiei melodiilor. in opinia mea, o melodia buna este ascultata si dupa 40 de ani.

    have a nice day!

    RăspundețiȘtergere