joi, 15 iulie 2010

Asa, ca nu mai mergea

Si ne-am intors, ca deh, imi place.

Da, imi place sa scriu. Da' despre ce? Despre ce vreau.

Uite, de exemplu, nea Cipi s-a inscris la Facultate (cu F mare pana aflu daca intru sau nu). Si cum sunt smecher si am medie ucigatoare, m-am inscris doar la o facultate, cu doar 100 de locuri la buget, dar la care s-a intrat cu medii acceptabile anu' trecut.

Si hai sa mergem de la 3 dimineata sa stam sa ne falfaim cu taxe, cu dosare, cu hartii, cu retardati veniti cu parintii (au 18-19 ani, le creste par in locurile sacre si vin de mana cu mami si tati sa se inscrie la institutia suprema de invatamant). Si hai sa ne inscriem. Si hai sa stam la coada.

Dar, mai presus, hai sa socializam.

Si asa, socializand, dau de un tip venit din Ploiesti, cu medie mare (peste 9.50, adica mai bine de juma' de punct inaintea mea) si de una venita din Moreni. Dupa inscriere, tovarasu' de suferinta (vezi blogu' lui) imi povesteste stupefiat ca fetita se plange ca nu crede ca intra la facultatea asta cu 9.95 media.

Si acum incep eu: cum sa vii intr-un loc bazat pe dosar, fara concurs de admitere, fara probe speciale, fara ochi frumosi, fara favoruri sexuale cu media 9.95? Cum sa ai curaju' sa te prezinti intr-un loc in care, sa-mi fie scuzat principiul, vin prostii sa se inscrie (includem si lenesii pentru ca ii consider 50% prosti, lenes fiind si eu)? Cum sa fii atat de ipocrit?

Se duce lumea de rapa. Nici astia amarati nu mai au loc pe planeta, ca vin toti "cultii" cu medii stupefiante (daca ii intrebi de Kant te intreaba ce melodii a cantat) si iti iau spatiul destinat invatamantului superior.

Turbez, da' pana pe 19 mai e . Tineti-mi pumnii ca n-as vrea sa intru in toamna la filozofie sau sa ma angajez la MC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu