marți, 9 martie 2010

Femei, femei...

Cica era o vorba: "nu poti trai nici cu ele, nici fara ele".

Si e vorba de femei.

Pana la urma, orice misogin, fie el si gay, are nevoie de o femeie cel putin in viata lui. Si ele o stiu.

Si stiu sa ne faca sa le vrem. E sexu' frumos. Vad din ce in ce mai multe si, chiar daca cica in Romania sunt cele mai frumoase femei, alea care imi plac mie si multora nu sunt de aici.

Top 5 cele mai frumoase femei (parerea mea):

5. Alesha Dixon -
te uiti la N.E.R.D. - She wants to move si iti dai seama ce imi place la ea. Ochi negri, par negru, ten inchis si miscari nebune. Gen...da.

4. Lili Sandu - cica n-ar avea noroc in dragoste. Dupa Arnold Stelea, pare-mi-se ca e singura. Sau asa lasa impresia. Desi, la cum arata...

3. Eva Longoria - se stie ca e una din cele mai ravnite femei de pe planeta. Desi are un metru si un capac de Cola, are un zambet si o privire care cred ca il dau pe spate si pe Tony Parker. Daca o mai fi cu el (nu sunt la curent cu barfele).

2. Jessica Alba - a nascut, a slabit, arata la fel de bine ca inainte sa nasca. Nu e singura din lume, da' chiar pare o femeie ideala. Si daca nu stie sa calce si sa spele, tot o consider femeie ideala.

1. Andrea Teodorova - desi sunt adeptu' femeilor cu par inchis la culoare si ochi caprui sau negri, ea e exceptia de la regula. Par blond platinat si ochi albastri si...alte anexe. Vine la pachet cu un luptator rus de doi metri.

Acuma, daca n-am dreptate, contraziceti-ma.

Lasati-mi un comentariu cu topu' vostru si daca ma da vreunu' pe spate, eu ii dau aceluia un bilet la film. BANG!

2 comentarii:

  1. 5. Carmen Electra
    4. Katherine Zeta Jones
    3. Jessica Biel
    2. Adriana Lima
    1. Jesssica Alba

    RăspundețiȘtergere
  2. m`ai uitat Ciprian, m`ai uitat! dar eu te tin minte :>

    RăspundețiȘtergere