vineri, 8 mai 2009

Oare doare?

O zi cu multe teste si perle. O zi buna per total. Foarte plina. Da' asa e viata frumoasa.

Si deci, oare prostia doare? Eu am o vorba "Daca ar durea prostia, goala ar fi Romania". O sa ziceti "ba nu esti patriot sugi mielu c-o nara" si etc. Bla bla.

Ce zici de asta?

REALITATEA.NET - O fetiţă de doar trei ani din Bucureşti fumează, încurajată de familie

Da, o fetita de 3-4 ani fumeaza. Este incurajata de familie, si pe deasupra, ea ii spune mamei la telefon ca "fumez si eu si vin acasa". Genial! Din nou intreb, doare?

P.S.: "Femeile doresc un barbat in functie de zodie. Eu imi doresc o femeie panarama" (A.M.)
P.P.S.: Bgs-u' de la noi de la liceu care pute efectiv a inteligenta(sunt doi, da unu' e de treaba) voia sa sperie un pui de catel intrat fugitiv in curtea liceului si, logic, bagat in seama de toata lumea. Vazand manifestarile de...primata, am zis sa il potolesc: "Lasati-l in pace ca si asa nu se uita la oameni urati!". 1-0 :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu