vineri, 24 aprilie 2009

Mitul Creatiei!

Nu stiu despre voi, dar eu am sesizat ca inainte de fiecare eveniment nou sau important am emotii. Oricum, nu despre asta e vorba, asa ca nu ma opresc aici.

Cati dintre voi chiar stiu cum am aparut? Cum a luat fiinta natura umana, cum "s-a facut" Pamantu' si asa mai departe? Nimeni nu stie! Va zic eu!

Da, da, e povestea cu cele 6 zile in care Cel de Sus a muncit, mai e teoria Darwinista, ca ne tragem din maimute, mai sunt si alte idei cum ca o invazie de berze ne-a aruncat cand eram bebelusi si asa mai departe.

De fapt, tin sa va las aici, printr-un link (ca stiti ca eu nu va dau totu' de-a gata) teoria creatiei umane. Este mai degraba un mit, incropit ori la caterinca, ori serios. Nu-mi pasa.

Merita citit. Linkul aici!

Enjoy!

P.S.:
Am diseara un mic spectacol la Preoteasa. Tineti-mi pumnii sa nu-mi uit replicile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu