miercuri, 22 aprilie 2009

Incredibil, dom'le!

Este ora care este(5.46 dimineata, ca sa stiti) si eu stau pe blog si scriu. Nu de alta, dar nu am somn pentru ca am ajuns de o ora si 45 de minute acasa si sincer ori mi-e rau, ori n-am somn. Si incep orele la 9.30. Nu conteaza.

Sincer, ma bucur pentru cei sarbatoriti si vreau sa imi cer scuze fata de cei de care m-am manifestat ori mai frumos, ori mai urat la aceasta petrecere, pentru ca am avut ceva "la bord" si am considerat ca adevaru' trebuie spus. Din cate imi amintesc, nu am avut adevaruri urate de zis asa ca...ramane la latidudinea voastra daca ramanem prieteni sau nu.

E ciudat la ora asta sa ascult muzica si sa postez pe blog, dar o fac pentru placerea mea si a voastra.

Ca sa nu va rapesc prea mult timp cu povestile mele, va las un filmulet cu natura umana si ce poate ea sa faca. Tin sa va spun ca daca nu se oprea "bairamu' ", ajungeam si eu ca cei din film. Da, stiu, rebelu' de mine.

Va rog, inainte sa criticati, luati aminte ca este postare scrisa la 6 fara un sfert dimineata cu niste mosteniri pe neuroni. Bucurati-va de ce v-am lasat sau iesiti! Voi decideti.

Link (natura umana si defectele ei)


Sper sa-mi fac o bucurie maine (adica azi).

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu