duminică, 14 februarie 2010

Ce s-o mai dregi?

Fiti sinceri: Cati dintre voi refuza o noapte alba daca li se ofera ocazia propice (nu tu scoala a doua zi, nu tu teme, probleme etc.) ? Eu cred ca niciunu'.

Tocmai de aia m-am adunat cu niste prieteni si am mers la maratonu' de filme de la Movieplex (18 lei-5 filme). Cu pauze intre ele, fara sa ai voie sa adormi.

Acum, urmeaza sa va zic cate ceva despre filme si ce mi-a placut/displacut la ele:

1. Sotii Morgan - un film dragut, de incalzire. O poveste interesanta, un deznodamant fericit, da' mai degraba genu' de film pe care il vezi la Acasa cand esti bolnav la pat.

2. Old Dogs - Sa va zic distributia: John Travolta + Robin Williams. De cand am vazut pozele cu ei doi la prezentarea filmului, am inceput sa rad. Mi-am dat seama ca merita. Si merita. Am facut crampe la burta de ras.

3. Sus, in aer - In afara de George Clooney, iarasi imi pare un film de duzina, exact ca primu'. Da' vorba unui angajat de acolo: "La 18 lei vrei si filme de calitate?".

4. Nine - Nicole Kidman, Fergie, Penelope Cruz, dar si unii actori carora nu le-am retinut numele ridica aceasta pelicula la rangul de arta magica. Merita vazut, de departe cel mai smecher/tare/palpitant/incitant film al intregului maraton (cred ca il mai iau o data pe calculator).

5. E tare complicat - O comedie simpla, cu doi mosi care au niste ganduri, apare si al treilea mos, apar si niste copii, si unu' mai mare care vede da' tace si...mai bine vedeti voi. Si asta merita.

Si, pana la urma? Pana la urma, pentru 18 lei chiar a meritat. Merita si mai mult. Filme dragute, n-am ce zice. Pacat doar ca a necesitat foarte multa concentrare sa nu adorm. Si ca n-am castigat la tombola...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu