luni, 16 februarie 2009

Ne plangem aiurea

Pentru ca fotbalul ma preocupa in mod direct, am ales sa ii dedic astazi cateva randuri. Probabil pe multi n-o sa intereseze ce am de scris, da' macar pe unu' sa intereseze si e suficient.

Am descoperit ca suntem o natiune saraca. Nu ca bani, ca e criza si na...ci ca valori. Nu avem un plan, o identitate, un trecut, un viitor. Improvizam si distrugem totul cu lipsa de respect si de incredere pe care o manifestam fata de noi insine si fata de tara. Ma rog, asta a fost partea patriotica.

Ca sa trecem la fotbal, am gasit un blog al unui jurnalist "oarecare", in care ataca actuala generatie a nationalei Romaniei, una care fara Mutu si Chivu este transparenta.

Profesionalismul lipseste cu desavarsire si teama de esec surclaseaza dorinta de victorie. De aceea regresul ia locul progresului, Giovani il scuipa pe Terzian si noi, suporterii, ne plangem ca iar am pierdut 2 ore uitandu-ne la apaticii jucatori care iau bataie in mod vulgar.

E stupid de simplu sa gresesti, dar extrem de greu sa faci bine. CFR-ul a facut bine. Uitati-va la Yssouf Kone si la Fabbiani, care, apropo, din anonim a ajuns sa fie cautat pentru nationala Argentinei.

Tineti minte: Romania se ineaca in propriul noroi si, din pacate, singurul fotbal de care o sa ne mai bucuram ca romani o sa fie cel din alte campionate.

Un comentariu: