miercuri, 4 februarie 2009

Cronica Banalului

Sa trecem la lucruri mai serioase decat povesti cu maimute. Ziua de azi a fost, cel putin pana acum, o zi banala, fara bine, cu putin rau, dar in limitele normalului.
Dupa ce ma trezesc la ora 11 dintr-un vis, sa zicem, interesant, ma izbesc de realitate. Afara e aceeasi vreme cenusie si posomorata, in casa e acelasi frig plictisitor, iar pe internet cateva figuri neinsemnate, cateva mai putin neinsemnate. Banal.
Nu stiu sa fie din cauza mea, dar ori sunt eu prea vorbaret, ori e lumea prea tacuta. Stiind ca la ora 3 aveam repetitii, aflu la ora 2 (la 2.15 trebuia sa ma intalnesc cu colegii) ca la ora 2.30 era programata repetitia. Ma imbrac rapid, ma pregatesc in mod normal si ajung cu o mica intarziere de 5 minute.
Mai frumos a fost cand i-am cantat si am sarbatorit-o pe regizoarea noastra. Frumos moment.
Odata terminata repetitia, plec spre centru, intr-o maniera plina de sictir si plictiseala, pe vremea urata, dar destul de calduroasa pentru luna februarie, spre Romana.
Ma intalnesc cu prietenii, mergem la o bere, se termina si berea si mergem spre casa.
Acasa ma izbesc IARASI de realitate si imi dispare orice pic de chef pe care cu cateva ore inainte il aveam de a salva ziua.

Multumesc Romania, multumesc miercuri. Categoric o zi pierduta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu