marți, 10 august 2010

Deci (in concluzie)

Asadar, am revenit din sejuru' meu care zici ca a durat de ieri pana azi (chiar impresia asta am avut-o) si vin la voi cu niste concluzii. Acuma na, sunt proprii si personale, pot fi contestate, eu nu-mi schimb parerea.

1. Midnight Sun
-
chiar daca e doar o zona amenajata pe plaja, cu garduri, baldachine si mese, chiar merita mai mult decat fastuosul RING DISCOTHEQUE. Nu are rost sa facem comparatie, avand in vedere ca aici era muzica si dincolo nu prea.

2. Otita + Amigdalita + Alergie
-
da, da. Sunt genu' conservator, motiv pentru care am zis sa pastrez traditia si sa ma imbolnavesc si anul asta la mare. Anu' asta, insa, am dus-o la capat de tot. Apa era calda, afara din apa era rece, aeru' conditionat era dat tare bla bla bla. Alergia a fost provocata de expunerea prelungita la soare

3. Aer conditionat
-
Nu lasa aeru' conditionat deschis cand pleci de acasa, mai ales daca urmeaza sa te intorci transpirat.

4. Mancare
-
Daca nu stii unde sa mananci si te strange bugetu', poti sa cumperi o pizza uriasa din bazar (30 de lei - 50 cm) sau sa mananci la Vita De Vie (mancare de calitate, preturi bune).

5. Certuri
-
daca tot mergi la mare, incearca sa nu te certi din toate prostiile. Nu se supara nimeni daca bei din sucu' lui, asa ca nu te supara nici tu. Ati venit impreuna asa ca daca cineva ti-a cumparat ceva azi, cumpara-i si tu maine. Totusi, sunteti prieteni.

Si-atat. S-a terminat. La anu' mergem mai departe. Poate Ibiza, poate Albena, poate Costinesti. Mai vedem noi.

Un comentariu: